luni, 26 decembrie 2011

La Biserica


Craciun
In ziua de Craciun elevii clasei a IV-a E au fost mesagerii scolii la biserica Sfantul Nicolae din oras. Ei au incantat cu colinde si poezii inchinate Nasterii Domnului pe toti cei prezenti in biserica la slujba de dimineata.


Sfantu Nicolae
Pe 5 decembrie, noi, elevii clasei a-V-a B de la Scoala Generala nr. 2 din Rasnov, impreuna cu diriginta noastra, doamna Adam Ana si profesoara de muzica, doamna Lazar Alina, am incantat oamenii de la Biserica Sf. Nicolae cu poezii si colinde deosebite, recitate si cantate in cinstea Sfantului Nicolae. In biserica s-a creat o atmosfera de sarbatoare, iar pe chipurile oamenilor se vedea fericirea si bucuria. Parintii, rudele si ceilalti spectatori au privit entuziasmati si s-au bucurat de momentul unic. Saptamanile noastre de repetitii au dat roade, iar in final,am fost recompensati cu daruri din partea bisericii si a credinciosilor. Tot in acea seara deosebita, un grup de copii de la Gradinita nr. 3 si elevii claselor a-IV-a au cantat si ei colinde in limba romana si limba germana. Ne-am bucurat pentru ca am reusit sa cream o atmosfera speciala de sarbatoarea Sfantului Nicolae.
Diana Irimia
 
In postul Craciunului am fost impreuna cu ceilalti colegi ai clasei a VI-a C si cu doamna profesoara Adam sa ne spovedim. Preotul Serban a fost foarte intelegator cu noi, ca un parinte adevarat. Apoi ne-am impartasit. Dupa aceasta vizita la biserica ne-am simtit mult mai bine si impacati cu noi insine.
Andreea Marin