sâmbătă, 24 decembrie 2011

Atelier de creatie la cetate

Este uimitor cum o pasiune comuna uneste si creeaza prietenii. In zilele de 21 si 22 decembrie la Cetatea Rasnov, noi, copiii de la Scoala Generala nr.2 Rasnov, am contribuit la creearea unor produse de Craciun sub indrumarea profesoarelor noastre de desen - Diana Lazar, de engleza - Mihaela Melinte si religie - Ana Adam. Aceste produse sunt in aceasta perioada expuse pentru toti turistii care viziteaza cetatea.
Cu acest prilej, ne-am distrat, ne-am facut prieteni noi si am impartasit pareri despre acest eveniment cu alti copii. Unul din cele mai frumoase momente, rupt parca dintr-o poveste, a fost faptul ca alaturi de o cana de ceai, am pictat figurine cu ingerasi, lumanari, saniute si alte modele, care apoi au fost transformate in magneti pentru frigider sau in ornamente pentru decorarea bradului de Craciun. Am pictat si pe pahare de sticla, am realizat tablouri de sezon folosind tehnica quilling (tehnica rularii hartiei) sau a servetelului.
Un alt moment frumos si interesant, a fost ca am putut comunica cu turisti veniti tocmai din Australia, Republica Moldova, Austria, carora le-am prezentat atelierul de lucru si modul cum se realizeaza produsele. La final, chiar noi impreuna cu Strajerii Cetatii, am impodobit cu ornamentele noastre bradul din curtea Cetatii Rasnov.
Banii stransi cu acest prilej vor fi folositi pentru cumpara materiale pentru atelier, astfel incat sa mai putem participa si pe viitor la astfel de activitati creative.
Sara Gheta / Clasa VII-a A
Cateva imagini pe pagina foto