sâmbătă, 24 septembrie 2016

Let's Do It Romania



Elevi ai claselor a 6-a C, 7-a A, 7-a B si 7-a C, împreuna cu d-nele prof. Ladescu Maria, Muntean Elena, Melinte Mihaela si Folea Mariana au participat la Ziua de Curatenie Nationala pe 24 septembrie 2016, cel mai mare proiect de implicare socială din România. Din impresiile copiilor despre această acțiune de voluntariat:
"Am fost pur și simplu orbită de gunoaiele intalnite: PET-uri, pungi, haine aruncate, chiar și un aspirator. Mi s-a părut îngrozitor că oamenii se plâng că e murdar in România, dar nu fac nimic să rezolve această problemă." - Cristiana Rusu (cl a 6-a C)
"O experienta unica, care m-a marcat pentru tot restul vietii, învățându-mă să nu mai arunc gunoaie in locuri publice: parcuri, străzi, drumuri, păduri. Oamenii sunt prea leneși să caute un coș de gunoi, dar nu își dau seama cât de mult dăunează." - Anda Tișca (cl a 6-aC)
"În ziua în care am făcut voluntariat am trăit o experiență unică, deoarece am ajutat orașul" - Corina Băjenaru (cl a 7-a B).
"Let’s do it Romania a însemnat pentru mine un mod distractiv și special de a ajuta natura să se mențină curată." – Delia Răduțoiu (cl a 7-a B)
"Din această experiență am învățat să nu mai arunc în viața mea gunoaie pe jos, pentru ca la un moment dat dat, tot noi le vom strânge" - Raluca Pungă (cl 7-a A)
"A fost atât o învățătură de minte, dar și o experiență frumoasă împreună cu colegii. Simt ca am ajutat planeta cu un mic gest” Delia Lorinț (cl a 7-a A).
"Am învățat că este foarte ușor să poluezi natura, dar nu la fel de ușor să o faci curată din nou." Cosmina Purice – (cl a7-a A)
Cateva imagini pe pagina foto