marți, 7 februarie 2012

Ziua Mondiala a Zapezii

In ziua de 22 ianuarie a fost  “Ziua Mondiala a Zapezii”, pe care am sarbatorit-o impreuna cu colegii si profesorii nostri pe Valea Carbunarii. Acolo au avut loc multe competitii sportive.  Desi nu am participat la competitiile sportive, ne-am distrat construind  oameni de zapada, dandu-ne cu sania sau pur si simplu jucandu-ne si bucurandu-ne de zapada. Dupa parerea mea, Ziua Zapezii ar trebui sa le reaminteasca copiilor ca trebuie sa iasa in timpul liber afara, la aer curat, sa se recreeze si sa se joace. Sper sa sarbatorim Ziua Mondiala a Zapezii si anul viitor. Cristina Jipescu clasa VB

Mi s-a parut o zi speciala, nu doar mie, ci tuturor copiiilor care o fost prezenti acolo. In primul rand a fost frumos pentru ca am fost foarte multi copii de la scoala noastra si multa, multa zapada. S-au organizat diferite concursuri, de schi fond, biatlon si de sarituri cu schiurile unde a avut si scoala noastra reprezentanti. Cel mai frumos pentru noi insa a fost concursul "Cel mai frumos om de zapada" unde am lucrat in echipa si am reusit sa castigam concursul. Am luat locul III si la "Cei mai numerosi elevi", fiind 60 copii care am contribuit la aceasta reusita. Ovidiu Buzea clasa VIB

Am facut impreuna cu teacher poze la schiorii care sareau la trambuline si am facut un om de zapada cu care am si castigat concursul. A venit si televiziunea si ne-a luat interviu. Am primit diplome si cate o ciocolata. Ne-a placut la toti foarte mult. Maria Popoiu clasa VD