marți, 16 noiembrie 2010

Proiect "cum se face"

Jurnal de Calatorie / Fabricile 9 noiembrie 2011 (clasele a III-a) 
text si desen : elevii din clasele a III-a A 

Fabrica de cipsuri
La fabrica de cipsuri ne-a dat sa ne imbracam cu un halat si cu o boneta. Apoi am mers in hala si am vazut cum se prepara cipsurile. Elena
Ghidul ne-a arata cum se fac chipsurile in zece etape. Alexandra
Cartofii sunt adusi de pe camp cu camionul. Sunt descarcati direct pe banda si trec prin spalator. Dani
… se sorteaza, se decojesc, se feliaza, se prajesc si se pun aromele. Dupa aceste operatii cipsurile sunt gata, se ambaleaza si se pun in cutii. Melania

Fabrica de incaltaminte
In aceeasi zi am vazut cum se face un papuc. Mai intai se cumpara materialul, dupa aceea se decupeaza materialul in forma dorita, apoi se cos cele doua capete, se pune laba piciorului si se prinde talpa. Melania
Acolo oamenii lucrau la niste cisme de vara. Cismele nu aveau talpi pentru ca talpile se fac in Italia. Madalina
La fabrica de pantofi mi-au placut modelele. A fost minunat cand am vazut masini iar mie mi-a mai placut ca materialul era moale. Alexandra





Concluzie
Mie mi-a placut foarte mult pentru ca am invatat foarte multe lucruri noi si interesante. Pe viitor mi-as dori sa mai vizitam si alte fabrici la fel de interesante. Luiza