luni, 25 octombrie 2010

Jurnal de Calatorie / Sibiu 7 octombrie 2011 (clasele a IV-a) 
text si desen : elevii din clasele a IV-a 

Pe drum
Am plecat cu autocarul spre Sibiu. Am trecut prin Fagaras si am vazut multe frumuseti. Victor
In drum spre Sibiu in autobus, noi cantam veseli si voiosi. Ovidiu
 

Centrul Sibiului
Am fost la Piata Mare, Piata Mica si la Muzeul Astra. A fost minunat si distractiv. Diana
Cand am ajuns la Sibiu eu am fost pasionata de toate lucrurile din jurul meu. Andreea
Ich war in Hermanstadt. Dort war ich in die Markt. Andreea


Muzeul de Stiinte
La muzeul de Stiinte am avut un ghid foarte dragut care ne-a prezentat si ne-a spus lucruri noi si interesante. M-au impresionat cel mai mult animalele din Delta. Delia
Wir haben  in muzeum der Naturgeschichte. Stefi
La muzeu am vazut pietre pretioase, fosile si animale impaiate. A fost foarte frumos acolo. Marian




Muzeul Astra
Cea mai frumoasa impresie mi-a lasat-o Muzeul Satului care a fost foarte frumos. Andreea
La muzeul Astra am vazut doua  biserici si am mai vazut cum lucrau oamenii mai demult. Maria
Pe mine m-au impresionat casutele cu acoperisul de fan. In interiorul lor erau patuturi in care era leganat bebelusul lor, o masuta mica si farfurii facute din pamant. Anda
Wir waren im Natur muzeum und im muzeum Astra. Es war super schon. Cecile
La muzeul Astra m-am simtit ca pe vremuri. Catalin
M-a impresionat cum erau casele. Nu erau mari ca blocurile. Elza
La muzeul satului mi-au placut casele iar inauntru am vazut hainele populare, cuptoarele si patuturile de copii. A fost o adevarata experienta.
Am vazut chiar moriste si masinarii care spargeau roca. Inainte sa mergem la lac am vazut si mine de aur. Pentru mine a fost cel mai frumos moment din viata mea. Tobias



Concluzie
Obositi ne-am dus la autocar si am plecat acasa. A fost o excursie minunata pe care n-o s-o uit. George
Ne-am oprit si la Cetatea Fagaras unde am luat putin aer si ne-am jucat. Apoi am ajuns acasa seara si le-am spus parintilor cat de minunat a fost. Stefania
Asta a fost cea mai minunata excursie. Alexandra


foto : Laurent Jouault